Rivals of Aether - konkurencyjna gra platformowa z walkami
Rivals of Aether to platformowa gra bijatyka, która została stworzona i wydana przez Dana Fornace. Gra czerpie inspirację z Super Smash Bros. Melee i posiada dobrze wyważoną obsadę 14 postaci, z każdą mającą unikalny zestaw ruchów. Gra odbywa się na planszy porównywalnej do poziomu gry platformowej, a zamiast paska zdrowia, obrażenia są reprezentowane przez procent. Gra posiada rozwiniętą scenę turniejową i jest rozgrywana na różnych ważnych turniejach.
Mechanika gry czerpie wiele z Super Smash Bros. Melee, znanego z konkurencyjnej głębi i agresywnej rozgrywki, i stara się je ulepszyć, jednocześnie rozwijając swoją własną oryginalną dynamikę. Gra posiada parowanie zamiast klasycznego tarczy, które może ogłuszyć przeciwników w przypadku powodzenia, ale również wiąże się z długim okresem regeneracji w przypadku niepowodzenia. Gra zawiera również zaawansowane techniki z różnych części Super Smash Bros., takie jak wavedashing, Reverse Aerial Rush i moonwalking, wszystko wyważone z myślą o konkurencyjnej rozgrywce. Gra skupia się na rywalizacji, każda plansza ma swoją oryginalną wersję zaprojektowaną z myślą o rozgrywce turniejowej. Gra można rozegrać w trybie wolnej walki lub drużynowej, z udziałem dwóch do czterech graczy.
Opinie użytkowników o Rivals of Aether
Czy próbowałeś Rivals of Aether? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!